Apartamenty Opacka z wyróżnieniami Kreatura
Konkurs Kreatura, organizowany przez branżowy magazyn Media Marketing Polska, od ponad 25 lat nagradza niezależne myślenie w komunikacji marketingowej, szuka rzeczy nowych i oryginalnych. W tym roku jury doceniło kampanię wprowadzającą na rynek Apartamenty Opacka. Podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Verte odebraliśmy dwa wyróżnienia w kategorii Techniki za: fotografie i kostiumy.
Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołujące się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każdy z bohaterów, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę. Skąd pomysł na wykorzystanie sztuki w kampanii inwestycji? Osiedle wyróżnia się architekturą i dopracowaniem najmniejszego szczegółu. Jest kameralne i zlokalizowane w sąsiedztwie zabytkowej archikatedry oraz Parku Oliwskiego, gdzie na każdym kroku czuje się bogactwo historii.
Autorem wyróżnionych fotografii jest legendarny portrecista Jacek Poremba.
Wyróżnione kostiumy dla bohaterów sesji stworzyła światowej sławy kostiumografka Katarzyna Lewińska, laureatka Europejskiej Akademii Filmowej, znana ze współpracy z m.in. Andrzejem Wajdą i Agnieszką Holland. Strategię i koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.
To kolejne gremium, które doceniło nasze oryginalne i nieszablonowe podejście do marketingu nieruchomości. Wcześniej kampania Apartamentów Opacka została doceniona przez międzynarodowe jury konkursu European Property Awards w kategorii Marketing, a także nagrodą Zespół Marketingu 2022 w konkursie organizowanym przez EXECUTIVE SUMMIT.