Opacka. Czas tworzy wartość
“Opacka to inwestycja szczególna. Od samego początku nie zamierzaliśmy cytować historii. Pragnęliśmy opowiedzieć ją na swój własny sposób, lecz w pełnym poszanowaniu otaczającej nas spuścizny.”
Michał Ciomek
wiceprezes Invest Komfort
“Inspiracja barokowym malarstwem to nie przypadek. Tamten czas to Złoty Wiek w historii Gdańska. Zdecydowaliśmy, że momentem historycznym najbardziej odpowiadającym założeniom komunikacyjnym projektu będzie barokowe malarstwo Daniela Schultza – gdańszczanina, nadwornego malarza królów polskich."
Norbert Miętki
koordynator kampanii, Invest Komfort
Wiodące hasło kampanii „Czas tworzy wartość” powstało w efekcie połączenia ponadczasowych wartości wizerunkowych z obietnicą produktową. Główną inspiracją dla komunikacji stała się sztuka, jako klamra spinająca przeszłość z teraźniejszością, uwypuklająca koneserski wymiar Opackiej.
Za obiektywem aparatu stanął jeden z najwybitniejszych polskich portrecistów Jacek Poremba. Sesja zdjęciowa inspirowana złotym okresem w historii miasta, zakładała użycie współczesnych atrybutów w połączeniu z epokowymi stylizacjami, za które odpowiedzialna była nagradzana kostiumografka Katarzyna Lipińska. Natomiast film opowiadający o kulisach kampanii wyreżyserował autor filmów dokumentalnych Maciej Puczyński.