Kontroler Finansowy

Praca stacjonarna | Kontrakt B2B, umowa o pracę | Pełny etat
Miejsce: Gdynia, ul. Hryniewickiego 6c

Celem kontrolera finansowego jest zapewnienie firmie wsparcia w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie rzetelnych, aktualnych i przejrzystych informacji finansowych oraz wspieranie efektywnego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa.

Twój zakres obowiązków 

  • ocena i analiza szeroko rozumianych projektów oraz innych inicjatyw strategicznych, pod kątem planowanej efektywności i późniejszej realizacji (zgodność z budżetem i harmonogramem);
  • wsparcie Zarządu i Dyrekcji w sporządzaniu prognoz i analiz zarządczych;
  • ocena i analiza materiałów i analiz przygotowywanych przez inne obszary na potrzeby Zarządu;
  • analiza marżowości projektów inwestycyjnych;
  • wsparcie Dyrekcji w przygotowaniu budżetów kosztów ogólnych poszczególnych obszarów;
  • cykliczna analiza realizacji budżetu;
  • wsparcie Dyrekcji w analizie odchyleń i wyjaśnianiu ich przyczyn;
  • przygotowanie budżetów rocznych spółki i grupy kapitałowej;
  • tworzenie prognoz finansowych dla spółek celowych;
  • współpraca z działem księgowości w weryfikacji poprawności zapisów księgowych oraz w zakresie zamknięcia miesiąca;
  • tworzenie i utrzymywanie raportów w narzędziu Power BI;
  • przygotowanie krótkoterminowych prognoz płynnościowych.

Nasze wymagania 

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: finanse, rachunkowość, zarządzanie nieruchomościami;
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku: kontroler finansowy, analityk finansowy, specjalista ds. kontrolingu lub pokrewne związane z finansami, np. rachunkowością zarządczą, audytem finansowym;
  • biegłej obsługi narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
  • znajomość obsługi programów na poziomie dobrym: Symfonia, Power BI, Power Query;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • uprawnienia biegłego rewidenta;
  • posiadanie certyfikatu CIMA oraz ACCA.

To oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
  • możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności w obszarze finansów;
  • pracę w zespole ludzi, którzy wzajemnie się inspirują;
  • benefity pozapłacowe: opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych i wydarzeń kulturalnych, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego;
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach wspierających integrację naszego zespołu (coroczny wyjazd na kajaki, celebrowanie jubileuszy firmy, inicjatywy sportowe i charytatywne).

 

CELEBRACJA 30-LECIA INVEST KOMFORT
Wyszukiwarka
Standard wykończenia move in
Wykończenie wnętrz

Zrealizowane inwestycje
O nas
Kariera
Kontakt